Geplaatst: 24-06-2009 21:56
[131588]de passat heeft bij ''vol'' optrekken niet echt last maar als de auto 120 rijd bij 3000 rpm en je wilt inhalen dan houd hij bij 3500 op met trekken en dan iets gas los en dan gaat hij er weer vandoor of je moet een versnelling terug waardoor je meer rpm maakt .
tot nu toe gedaan :
vacuumslangen vervangen
bougies , rotor+verdeelkap , bougiekabels , diverse gasklephuizen gemonteerd , injectoren gereinigd , brandstofdruk verhoogd .
wie oh wie weet er iets waardoor ik verder kan ?? het is mijn eigen auto en ben nu ruim een half jaar bezig om de storing te verhelpen
p.s uitlezen kan niet , op een of andere vage reden ik kom er niet in met onze Bosch-kast