Geplaatst: 05-05-2010 22:23
[154847]hoi mensen
wij zijn in het bezit van een compleet gerestourerde vw golf cabrio 1 uit 1979 1.5 automaat
nu wil afgelopen week als de auto lekker draaid en je ff voor een stoplicht moet wachten hij dan na een paar tellen afslaat
als je hem dan start met een beetje gas loopt hij wel direct gewoon weer
auto heeft een tijdje stilgestaan vanaf vorig jaar augustus tot aan 1 april(winterstaling) en heeft vanaf 1 april perfect gelopen
is inmiddels 1200km mee gereden
vorig jaar is de koppaking vervangen en al klepstelplaatjes
ik verdenk zelf dat de carbereteur nu even goed gereinigd moet worden mischien toch een vuiltje in na die tijd
iemand anders hier ervaring mee
deze auto's zijn een klein beetje voor mijn tijd