Geplaatst: 07-07-2009 20:23
motor slaat te hooi en te gras onder het rijden spontaan af. ong 1min wachten en hij slaat meteen weer na met daarna de melding storing emissie in display. uitlezen geeft dan storing gemeten brandstofdruk te laag. krukassensor is reeds vervangen zonder resultaat. weet iemand wellicht of de raildruksensor (net als bij de dw10) wel eens stuk gaat? of eventueel een andere mogelijke oplossing natuurlijk.