Geplaatst: 13-05-2010 11:07
[155304]Wij hebben een Fiat Ducato 2.2 staan (laatste model (X250)). Bij acceleratie gaat bij 100 km/h na enkele km's het MIL lampje branden en trekt dan niet meer door boven de 3000tpm.
Tijdens optrekken rookt de auto als een debiel. Aswolken waar de luchtvaart benauwd van wordt.
Met de uitleescomputer komt alleen P0101 Luchtmassameter Luchtexces te voorschijn.
Zover te zien is de intercooler goed, de inlaatlucht slangen in orde.
We hebben ondertussen de Luchtmassameter, de EGR klep, en de turbodruksensor vervangen.
Wie kent het probleem. Of liever nog de oplossing.