Geplaatst: 11-05-2010 22:17
Bij deze wagen gaat het diagnoselampje branden in het geheugen staan de storingscodes P3102 gasklep geen signaal, en P3103 gasklep onderbreking of massasluiting.
We hebben het gasklephuis reeds vervangen op advies van de volkswagendealer. Deze schijnen vaker stuk te gaan.,
Maar de storingen komen na verloop van tijd toch beide terug. Ook het diagnoselampje gaat dan weer branden. Niet direct, maar na een antal km rijden en een paar keer gestart te hebben gaat het lampje toch weer branden.
heeft iemand enige tips of meetgegevens waarmee we het een en ander kunnen controleren?