Geplaatst: 26-05-2009 10:46
Goedemorgen,
Ik heb hier een BMW staan die vooral bij verhoogd toerental en bij rijdend gasgeven zeer slecht loopt.
Loopt dan ook erg rijk (volgens meter en zwart roken). Na verloop van tijd komen er foutcodes in van cilinderoverslag en signaal nokkenas onlogisch. Al wat aan het wisselen geweest met bobines maar dat mocht niet baten. Bougies zijn al wel vernieuwd.
Ook is er een rammelend/tikkend geluid te horen onder het kleppendeksel.
Iemand een idee? Of ervaring met deze motoren en dan vooral de variabele kleptiming?
Mvg,
René