Geplaatst: 23-01-2008 23:18
ik herken dit heb ook een sprinter staan met een startprobleem als ie niet in N of P wordt uitgezet wil ie niet meer starten startmotor even apart voeden en dan springt ie wel in N maar met welke apparatuur heb jij hem uitgelezen met mijn multidiag kom ik er niet in.