Geplaatst: 26-05-2009 21:34
[129445]Hallo
We hebben hier een saxo staan met een probleem in de stuurbekrachtiging
als de auto koud is of een tijd staat werkt de stuurbekrachtiging eerst niet
stekkers zijn gecontroleerd relais is al vervangen
Mvg Gerrit