Geplaatst: 27-05-2009 15:26
[129488]motor loop stationair goed maar gaat bij belast of onbelast bij verhoogd toeren tal op 3of 4 cil lopen ipv 5 begint dan ook wit te roken
gaat naar tijdje ongeveer 1min weer normaal lopen
pomp al gereviceerd timing gecontroleerd
geen lucht in brandstof leiding
geen fout codes
geen vloeistof lekkage
ook verstuivers al laten testen
pomp staat 100% op tijd