Geplaatst: 27-05-2010 11:30
[156187]Lekt koppelingsvloeistof. Lijkt op een lek van het druklager. Iemand tips om dit op te lossen? Leiding gaat het koppelingshuis in en de vraag is of dit alleen is op te lossen door de bak erachter weg te halen (zoals bij de Renault Traffic en Vivaro) of dat dit iets anders werkt en wel uitwendig is op te lossen?
Bvd,
Geert