Geplaatst: 10-04-2010 16:41
[153189]goedenmiddag allemaal
even het volgende probleem vreemd gierend.brommend geluid bij een
seat ibiza lijkt gewoon een wiellager te zijn begint lichtjes en rond de 70/80km
begint hij luider te worden wiellager rechts voor vervangen zonder resultaat
wiellager links voor eveneens vervangen geen resultaat. geluid is hoorbaar rechtsvoor
bij draagarm luisteren d.m.v. schroevedraaier ertegenaan
aandrijfas losgemaakt van de v.bak links los geen verschil rechts los geluid weg
buitenste homokineet vervangen rechts geen resultaat binneste homokineet vervangen
rechts geen resultaat beide assen weer losgekopelt van de v.bak geluid weg
links weer gemonteerd geluid nog steeds weg rechts weer gemonteerd geluid weer terug
iemand hierover een idee diff.lagers????????
hoop spoedig iets te horen
vriendelijke groet, arno