Geplaatst: 03-06-2009 13:27
[129918]Hallo,
Ik heb hier een Corolla 1.6i 1998 en deze verbruikt 2 L op de 1000 Km. Heeft iemand ervaring met deze motor en zijn er ook goedkopere oplossingen dan bv zuigerveren ed vv zoals hier op het forum vermeld.
Mvg