Geplaatst: 03-06-2009 20:55
[129964]Hallo,
Van een senic 1.9 dcti van het jaar 2000 zit ik met het probleem dat hij niet meer wil starten.Demareren doet ie
maar als foutcode heeft hij steeds de gloeibougies aan.Maar ik heb ook opgemerkt dat ik geen mazout krijg aan de commonrail.De opvoerpomp draaide de eerste malen en kreeg ik mazout tot aan de filter.Heb een nieuwe filter gestoken maar nu draait de opvoerpomp niet meer.Er is geen enkele zekering stuk. Graag wat hulp gewenst.