Geplaatst: 04-06-2009 16:56
[130015]Ik heb een probleem met een automatische verwarming van een C5.
De rechter zijde wordt minder warm dan de linker zijde links is motor aangepast zodat deze dieper in kachelklep licht i.v.m. kachelklep is gescheurd en draaide niet als motor wel draaide.
Nu heeft de klant een klacht dat links wel goed regelbaar is maar rechts niet, klep hebben wij gecontroleerd en werkt goed de motor voor aanstruring werkt ook goed.
Als motor aangestuurd wordt kan deze verder draaien dan de klep.
Met vriendelijke groet,
Dick