Geplaatst: 18-05-2010 17:18
[155635]heren,
deze c-max houd in bij zo'n 2800 en 3800tpm
het is net er een bougie overslaat of een uitlaat verstopt is zo geeft de auto een hik.
gasklephuis gereinigd bougies kabels en bobine overgehangen uit goede c-max
ook de lambdasondes zijn bijde vervangen. viergas meting ziet er goed uit en geen lekkage vacuum.
ook geen storingcode aanwezig.
wie o wie heeft er nog een idee?