Geplaatst: 22-05-2010 18:27
[155898]Ik heb hier een escotrt met een 1800 zetec in en die motor loopt tussen de vrijloop en de 3000 toeren niet mooi,zeer onrustig en schud.
Boven de 3000 toeren draait deze wel zeer goed.
tijdens het rijden ook,koud of warm ook.
ik heb al luchtmassameter vervangen,en gasklepsensor,en lambda sonde,nieuwe bougies.
vroeger was de motor ok,na het oplassen van de deurdrempels heb ik dit probleempje,tijdens het lassen heb ik mijn batterij afgekoppeld.
Wat kan de oorzaak nog zijn?
Dank u
Christophe