Geplaatst: 24-10-2008 21:50
Jacko, Bandenspanning ok ? Originele wielen en banden ? Lopen de wielen goed los van de remblokken ? Wielomtrek conform originele maat ? Wielstanden ok ? Als je dit allemaal hebt gecheckt dan kan je de bandenspanning 0,3 bar verhogen levert ca. 5% besparing op. SUCCES