Geplaatst: 01-04-2008 17:11
wie heeft er een idee heb hier een 206.
loopt soms op drie cilinders en dan gaat het storings lampje branden.
bobine vervangen en de verstuivers drie dagen goed gegaan nu weer het zelfde probleem
geeft als fout code boubine
alvast bedankt