gasklephuis vervangen

3 reacties

Merk
Peugeot
Model
206
Type
Onderwerp
Motorcode
1.6 16v
Eerste inschrijving
januari 2005
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 13-06-2009 15:52

[130700]hallo.

na storing te hebben uitgelezen kwam eruit dat gasklephuis defect was.

het gasklephuis vervangen en na 20 km weer het storingslampje aan en loopt alleen nig stationair of met veel stoten vooruit.

net of hij maar op 2 cil loopt.

wie weet raad