Geplaatst: 13-06-2009 15:52
[130700]hallo.
na storing te hebben uitgelezen kwam eruit dat gasklephuis defect was.
het gasklephuis vervangen en na 20 km weer het storingslampje aan en loopt alleen nig stationair of met veel stoten vooruit.
net of hij maar op 2 cil loopt.
wie weet raad