Geplaatst: 14-06-2009 21:55
[130804]hoi
ik heb een c5 station,die pomp van het veersysteem is vervangen,het systeem wer op druk gebracht,auto stond op de hoogstestand,geft ook op display hoogstestand,pomp reager niet op bedining schakelar,gat niet omlaag,alle 2 hoogsensor vervangen,stuurhoeksensor op nieuw ingestel,na een proefritwas auto op eens op rijdstand ook op display te zien,maar reager nog niet op het schakelaar ,display reager wel als ik schakelaar indruk,hoogte blijf goed 2 dagen,heb ik op en tweekoloms brug onderhoud uitgevoerd daar na is die voorkant helemal omlaag gegan en achter kant omhoog+achterkant veer niet,maar display geef en normale rijd stand op.
pomp werkt wel maar gat niet omhoog(voorkant).
ook geef display ergste veer storing op.
fout code C1102,en U1218.
Heeft iemand een idee hoe ik dit kan verhelpen,mag ook belen 0624233387 john
alvast bedankt