Geplaatst: 13-10-2008 20:43
Tijdens het rijden op de snelweg (hoge snelheden) geen problemen met temperatuurmeter, maar bij filerijden, lage snelheden, lage toeren, bebouwde kom, loopt temperatuurmeter heel snel heel hoog op. Lampjes "STOP" en temp. meter beginnen te branden. Als ik daarna weer lekker door kan rijden, loopt de temperatuurmeter snel weer omlaag en branden de lampjes niet meer. De verwarming wordt ook niet snel warm. Er lekt verder niets en alles begint op tijd te draaien