4 reacties
Opgelost
Lid sinds: 05-06-2008
Bijdragen: 86
Geplaatst: 16-06-2008 11:55
Waarschijnlijk toch een opvoerpomp.
Er zit één in de tank en één onder de mototkap.
Je moet echt luisteren of ze beide draaien. Of druk op de HD pomp meten.
Erwin