iedere 100km irritante piep uit dashbord

3 reacties

Merk
Volkswagen
Model
Transporter
Type
Onderwerp
Motorcode
2,5 tdi acv
Eerste inschrijving
januari 1998
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 16-06-2009 22:10

[130984]hoi,klant klaagt over heel even opgloeien oranje lampje op dashbord gepaard gaande met irritante piep.totdat je de motorkap een keer open en dicht doet en dan is de piep weer weg voor 100km.ik vermoedt dat door deze motorkapschakelaar te bedienen de software van het stuurapparaat dan denkt dat er onder de kap olie gepeild is?Schakelaar onder motorkap gecontroleerd en die werkt goed,stekkeraansluiting is ook goed.ik heb de stekker er maar even afgelaten.wat kan er verder kapot zijn want het signaal komt toch ergens vandaan?niveausensor zelf?iemand dit al meegemaakt dan hoor ik het wel.alvast bedankt,