Geplaatst: 17-06-2009 15:27
Goede middag,
Ik heb hier een 3-serie waar de distributie ketting op de nokkenas (uitlaat) is versprongen.
Heeft iemand hier ervaring mee en hoe kan ik dit snel oplossen? (als de kleppen nog goed zijn)
Waardoor is hij versprongen??? En welke delen zou ik dan moeten vervangen???
De motor is inwendig wel ernstig vervuild!