Geplaatst: 17-06-2009 21:03
[131059]betreft een automaat dp0,
als je een rechter bocht neemt hoor je een piepend geluid van onder de auto komen.als je hem dan in neutraal zet en gas geeft dan gaat het geluid met het motor toerental mee. geen aparte dingen kunnen ontdekken.
iemand dit eerder meegemaakt?