Geplaatst: 18-06-2009 22:17
[131145]motor komt heel traag of niet op toeren,gaat soms op 2cilinders lopen.
geeft foutkode 17668 klep pompverstuiver onaannemelijk signaal, maar kan ook maarzo een andere cilinder zijn na wissen en opnieuw starten.
in meetwaardeblok 18 geeft desbetrefende cilinder dan ook 47 ipv 0
in meetwaardeblok 13 staat bij diezelfde cilinder op +3.0 mg/s
kabelboom v/d verstuivers is vernieuwd
weerstandmeting gedaan v/d pompverst.kleppen en ook niets raars aan kunnen ontdekken.
iemand nog een idee??