Geplaatst: 11-02-2010 20:55
[148425]Geachte heren en dames,
Ik ben bezig aan een landrover freelander type 1 welke een kapotte tussenbak heeft. Daar de reparatie niet meer waard is wil de klant dat ik de auto ombouw naar 4x2. Dus de tussenbak en cardanas eronderuit.
Zijn er op dit forum mischien mensen die hiermee ervaring hebben, kan ik de tussenbak demonteren zonder dat er verder iets aangepast moet worden en hoeveel tijd zou dit ongeveer kosten.
Alvast bedankt voor eventuele antwoorden.
Groeten Erik.