Geplaatst: 18-02-2010 20:13
[149021]hallo, Heren
Wanneer ik met koude moter weg rij, en op de weg ongeveer 80 km rij, komt er nogal licht bruine rook pluimen uit de uitlaat.
met gas geven wordt het meer, soms minder. Dit euvel doet zich voor in de opwarm fase, als de moter warm is het over.
7500 km geleden heb ik het branstoffilter vernieuwd, de klant zegt dat het daarna gekomen is, ook het brandstof verbruik is hoger 1 op8.
De moter trekt goed. de auto heeft 200.000 km gereden.
Wie heeft hier misschien een oplossing voor, alvast bedankt.
Gr. j