2 reacties
Opgelost
Lid sinds: 22-11-2007
Bijdragen: 1506
Geplaatst: 19-09-2008 12:06
Er zit volgens mij een afdichtplaatje die kan lekken (olie) aan de achterzijde van het blok.
Net iets hoger dan het carter.