Geplaatst: 22-06-2009 21:35
[131451]de links voor lamp doet het niet(is er spontaan mee gestopt).
alle zekeringen zijn heel.
kheb de hoofd stekker al van de koplamp gehaald.
overzicht van de meting:
- er is constante spanning aanwezig op de stekker.
- het dim licht en het grootlicht worden massa geschakeld(dit werkt ook gewoon).
raar iets:
- als het dimlicht niet ingeschakeld is staat er wel iets spanning op de massa van de dimlicht aansluiting in de stekker(deze word massa geschakeld door de schakelaar denk ik).
ik heb een xenon setje voor het dimlicht gemonteerd(nieuw setje).
het set knipperd alleen maar, het grootlicht gaat tegelijkertijd iets branden.
de rv koplamp doet het met hetzelfde setje al jaren probleemloos(en doet het ook gewoon).
ik vind het een erg vreemd probleem, mischien een massa probleem????
heeft er iemand mischien een orgineel schema van deze auto????