Geplaatst: 07-03-2010 12:37
hallo,
ik heb een vw passat 2.5tdi en na een aanrijding l.v heeft de motor geen vermogen meer
schade is inmiddelds gerepareerd. intercooler links was lekgeslagen deze vernieuwd maarmotor heeft nog steeds
geen vermogen.
kan het zijn dat de turbo vacuumklep stuk gaat omdat er een paar weken gereden is met een lekke intercooler?
wie weet hier wat over te vertellen?
groetjes danny.