Geplaatst: 07-03-2009 14:14
Tja, er zit tegenwoordig steeds meer elektronika in de auto's. En die elektronika kan kapot. En dan kan het duur worden. En zonder diagnose kunnen wij het ook niet zien wat er aan de hand is. Bovendien is mijn kristallen bol beslagen, dus toveren gaat ook effe niet.
Zit niets anders op dan de dealer te laten zoeken en repareren.