Geplaatst: 29-01-2008 23:14
Als ik de auto start loopt het toerental op naar 4000 rpm en gaat dan naar 0ngeveer 900 rpm.
Het diagnose lampje brand reglelmatig en hij heeft een hoog benzine verbruik.
Nu heb ik hem uitgelezen en er kwam als storing EGR positie niet goed en ECU vervangen??
Is er geen andere manier voor dit probleem.
Hij is nog niet aangepast aan de modificatie.Hij heeft een hele tijd gestaan bij een handelaar en is toen ook niet aangeschreven door Opel..
Weet iemand hier raad mee?
Het is een Astra van bj 1998.
Type 1.6 8 klepper