Geplaatst: 10-03-2010 17:08
Motor blijft niet stationair draaien, CO % boven 10 % , metingen bij injectors en bij regeleenheid geeft een spanning van 8 tot 9 volt over de injector.
Spanning moet volgens gegevens 250 tot 350 mV zijn.
Massa-aansluitingen van de regelkast hebben we doorgemeten en zijn goed.
Andere regeleenheid van hetzelfde type gemonteerd zonder resultaat.
De spanning wordt afgeregeld in de regeleenheid maar niet goed dus.
Temperatuurgever geeft goede waarde.
Iemand nog een suggestie ??