Geplaatst: 20-03-2010 19:29
[151577]partner tepe auto klappert op een slechte weg is al meerdere keren bij de garage geweest deze hebben de veren vervangen [zeggen ze] maar nog steeds geklapper het is ongeveer het geluid van een stabilisator stokje auto heeft het probleem vanaf aflevering nu 7000 kilometer later wil ik hem inruilen maar niet iemand anders met het probleem opzadelen het is een iritand geluid van een nwe auto