Geplaatst: 19-01-2008 22:12
Wil je even aangeven wat voor motor erin ligt?
als het een 1.9D is met Rotor dieselpomp, dan lijkt het verdacht veel op de vervroegingsklep in de brandstofpomp.
Maar geef allereerst even op welke motor het is, dan kan ik specifieker zijn.
Clips.