Geplaatst: 03-04-2008 22:30
hallo, heb een probleem met het branden van het motorlampje.bij het uitlezen van computer volgende storing 1e en 2e rij luchtdoorlaat te klein. luchtfonhe vervangen nog probleem slangen gecontroleerd nog probleem. denk aan luchtmassameter. lampje gaat aan bij rustig rijden en gelijk bij starten. heb het idee dat als het lampje brand wat minder power. wie weet raad . Gr Randy