Geplaatst: 27-07-2008 22:05
motor is na schokken en in houden tot wel 4 keer toe stilgevallen . Heeft net onderhoudsbeurt gehad bij off. dealer. Anwb bij geweest, proefrit met meetapp aangesloten. Geen foutmeldingen. Daarna de volgende dag probleemloos naar huis gereden ( 90 km ). Was erg warm die dag. (26 07 2008) Hoorde voorafgaand aan uitvallen van motor droge tikken onder bij het stuur . Electronica probleem?? in samenwerking met hoge buitentemperatuur??? anwb zei dat dat mogenlijk was. Kreeg met dit soort hoge temp. vaak elektronische storingen....
Kon na uitvallen van motor gelijk weer starten. Alles bleef het overigs doen behalve stuurbekrachtiging viel uit. Radio/ nav , verlichting, e.d. deed het nog gewwon toen motor was stilgevallen. Wie weet wat meer???