Geplaatst: 05-12-2009 11:55
Kan iemand helpen met een oplossing voor de stekker aansluitingen van het midden consol.
Alles is los geweest en nu blijven er 2 stekkers over.
Een blauwe en een zwarte.
Hij moet aangeloten worden op de achterruit verwarming.
Voordat ik dat doe graag een advies welke stekker daarvoor bestemd is.
Blind aansluiten kan ook maar om te voorkemen dat een eventueel een regeleenheid kapot gaat graag advies van een Kia medewerker.
Mvg.
Richard