Geplaatst: 08-12-2009 9:17
Het betreft een passat 2.8 VR6 .
Heb Dashboard uitgebouwd om de kachelradiateur te vervangen
Na het inbouwen slaat de motor aan en en gelijk weer af .
Alles gecontroleerd en toen bleek de startblokkering nog niet aangesloten .
De wagen is tevens voorzien van een GT alarm en werkt zo te zien normaal .
Na deze werkzaamheden is het probleem er nog .
Ook met de reservesleutel is het probleem hetzelfde .
Ik kan ook niet met de computer communiceren .
Heb ik iets over het hoofd gezien of moet alles opnieuw worden ingeleerd .