Geplaatst: 15-06-2009 0:20
[130815]Goedemorgen collega's,
Ik heb hier een 530d/E39 uit 2002 staan met originele xenon verlichting. Klant klaagt steeds over slechte verlichting/ zicht omdat de koplampen niet sterk genoeg schijnen. Zelf gekeken en zij zijn daadwerkelijk zwak. Allebei xenon lampen vervangen maar verlichting blijft zwak schijnen t.o.v. andere voertuigen met of zonder xenon.
Iemand een idee????