Geplaatst: 16-06-2009 18:14
Goeie dag,
De laatste tijd hoor ik van verschillende mensen dat je een EGR klep kan weghalen of afdoppen, zodat je inlaattraject schoner blijft.
Kan iemand mij vertellen hoe dit moet? En wat is het beste, gewoon afdoppen of geheel weghalen. Er zitten namelijk ook een paar stekkers op.
Levert het ook nog vermogenswinst op?
B.V.D