EGR klep

3 reacties

Opgelost

Merk
Opel
Model
Astra
Type
Astra-F
Onderwerp
Motor
Motorcode
2.0 16V X20XEV
Eerste inschrijving
januari 1996
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 16-06-2009 18:14

Goeie dag,


De laatste tijd hoor ik van verschillende mensen dat je een EGR klep kan weghalen of afdoppen, zodat je inlaattraject schoner blijft.


Kan iemand mij vertellen hoe dit moet? En wat is het beste, gewoon afdoppen of geheel weghalen. Er zitten namelijk ook een paar stekkers op.


Levert het ook nog vermogenswinst op?


B.V.D