Geplaatst: 17-06-2009 22:46
[131079]BMW 530d/e39 uit 2002. koppelvormer is vervangen omdat bak eruit lag. Bak is ook gereviseerd tezamen met nieuwe baksteunen. Echter uit trilt enkel en alleen bij/tussen 100/120 km pu. Lijkt wel of hij het alleen bij het schakelen doet en de hiermee gepaard gaande krachtoverbreng. Van onderen ziet alles er goed uit
Iemand een idee/ advies