Geplaatst: 20-06-2009 20:43
[131294]motor liep koud goed, zodra warm inhouden halen, ploffen, slecht trekken. Gasklephuis vervangen. Daarna zwaar gasgeven en nog steeds een beetje halen.(900-1300 rpm) De rest ok. Ecu laten nakijken door AC-tronics, geen probleem gevonden