zwaar gaspedaal na vervangen smoorklephuis

2 reacties

Merk
Seat
Model
Toledo
Type
Onderwerp
Motorcode
akl
Eerste inschrijving
januari 1999
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 20-06-2009 20:43

[131294]motor liep koud goed, zodra warm inhouden halen, ploffen, slecht trekken. Gasklephuis vervangen. Daarna zwaar gasgeven en nog steeds een beetje halen.(900-1300 rpm) De rest ok. Ecu laten nakijken door AC-tronics, geen probleem gevonden