Geplaatst: 10-12-2009 22:31
[143212]De aanjager werkt niet. er staat geen spanning op de rode draad van de aanjager, de zwarte draad heeft wel een goede massa. Bij het geven van 12V voeding op de rode draad van de aanjager gaat deze draaien. Het betreft een auto met handmatig bediende airco, met een draaiknop met 4 standen voor de aanjager.
Ik heb het idee dat er een module/weerstand tussen moet zitten die defect is. Ik kan echter nergens in het kachelhuis deze weerstand ontdekken.
Weet iemand waar deze zit???