3 reacties
Lid sinds: 15-05-2008
Bijdragen: 42
Geplaatst: 24-10-2008 17:23
diesel uit 2000 zei je he... heb je de smoorklep al eens bekeken?? als deze vervuild raakt gaat de wagen ook zeer beroerd lopen...
mvg