Geplaatst: 23-06-2009 13:02
[131478]3 weken geleden een koppeling compleet met druklager vervangen van EB6V.Alles goed maar nu begon de koppeling na 2 uur file rijden weer te slippen.Na paar dagen slippen is de koppeling nu weer goed.Heeft er iemand ervaring met dit probleem of weet iemand of dit vaker voor komt
groeten John