Geplaatst: 02-06-2010 16:04
[156593]Slot van rechterportier moet vervangen worden want er zit iets in waardoor de sleutel er niet meer in wil. Heb dit ooit eens gedaan bij een Golf IV en achteraf was dat naar mijn idee niet nodig om de bekleding los te maken??
Zit naar ik me meen te herinneren een torxboutje die iets los moest worden gedraait, maar misschien kan iemand hier meer over vertellen.
Robbie