Geplaatst: 24-06-2009 20:55
[131579]Best volkswagen/seat mannen.
Ik heb een Seat Alhambra binnen gekregen met "uitvalsverschijnselen" .
De knipperlichten,centrale vergrendeling en de lage standen van ruitenwisser voor werken niet meer.
Verlichting werkt motor loopt etc...
Alle zekering zijn goed,of hebben we er een vergeten???
Ik moet erbij vermelden dat de wisserassen voor al een tijd "vast"zitten en bij een beurt gangbaar gemaakt moesten worden.
Heeft deze auto een ECU voor de verdeling van deze onderdelen en zoja gaat deze weleens kapot??
Alle tips zijn welkom, groeten John