Geplaatst: 02-06-2010 20:17
[156609]Bij stationair lopen hoor je de nokkenasversteller in en uitschakelen, bij verhoogd toerental blijft deze ingeschakeld en hoor je een rammel uit de steller komen. Wat is dit, en kan dit kwaad? Moet de steller vervangen worden, of is dit te repareren?
Groeten Alex.